Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Μεταπτυχιακά:
Διδάσκοντες:
Τύπος μαθήματος:

Compulsory

Εξάμηνο:

1

Μαθησιακά αποτελέσματα:
·      Γνώση των αρχών διαχείρισης της σχέσης μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση των τεχνικών διαφήμισης.

·      Γνώση/κατανόηση των κύριων τεχνολογιών ανάπτυξης εφαρμογών Ιστού

·      Κατασκευή δικτυακού τόπου/e-shop με επιχειρηματικό προσανατολισμό

·      Δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου ψηφιακής προώθησης με την ενίσχυση επιχειρηματικών εργαλείων στο διαδίκτυο, όπως, διαφήμιση PPC (Pay Per Click), SEO (Search Engine Optimization)

·      Κατανόηση στρατηγικώ και εργαλείων  Email Marketing

·      Ανάλυση και έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο

·      Εφαρμογή παιχνιδοποίησης και AR στη στρατηγική μάρκετινγκ

Γενικές δεξιότητες:
 

·         Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών

·         Λήψη Αποφάσεων

  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο μαθήματος:

Το μάθημα εισάγει τις θεμελιώδεις έννοιες και τα εργαλεία της βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης και των εκστρατειών πληρωμένου μάρκετινγκ- PPC. Επίσης, επικεντρώνεται στην στη ανάπτυξη  βελτιστοποιημένων ιστότοπων/ηλ. καταστημάτων, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και τις τρέχουσες τάσεις στο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα θέματα περιλαμβάνουν:

  1. Εισαγωγή στις τεχνολογίες ανάπτυξης ιστοσελίδων, βασικά στοιχεία της HTML, WordPress CMS
  2. Οι αλγόριθμοι της Google και οι μηχανές αναζήτησης
  3. Οργανικό & πληρωμένο ψηφιακό μάρκετινγκ
  4. Τεχνικό και OnPage SEO, Content SEO (Aναγνωσιμότητα), Mobile SEO - Εργαλεία και προσεγγίσεις.
  5. Διαφημίσεις Google με το Google Ads
  6. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και A/B Testing
  7. Καμπάνιες παιχνιδοποίησης (Gamification), και εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Περιεχόμενο μαθήματος (PDF):