Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Compulsory
1
· Γνώση των αρχών διαχείρισης της σχέσης μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και τη βελτίωση των τεχνικών διαφήμισης.
· Γνώση/κατανόηση των κύριων τεχνολογιών ανάπτυξης εφαρμογών Ιστού · Κατασκευή δικτυακού τόπου/e-shop με επιχειρηματικό προσανατολισμό · Δημιουργία ενός αποτελεσματικού σχεδίου ψηφιακής προώθησης με την ενίσχυση επιχειρηματικών εργαλείων στο διαδίκτυο, όπως, διαφήμιση PPC (Pay Per Click), SEO (Search Engine Optimization) · Κατανόηση στρατηγικώ και εργαλείων Email Marketing · Ανάλυση και έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο · Εφαρμογή παιχνιδοποίησης και AR στη στρατηγική μάρκετινγκ |
· Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών · Λήψη Αποφάσεων |
- Ομαδική εργασία
Το μάθημα εισάγει τις θεμελιώδεις έννοιες και τα εργαλεία της βελτιστοποίησης Ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης και των εκστρατειών πληρωμένου μάρκετινγκ- PPC. Επίσης, επικεντρώνεται στην στη ανάπτυξη βελτιστοποιημένων ιστότοπων/ηλ. καταστημάτων, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και τις τρέχουσες τάσεις στο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα θέματα περιλαμβάνουν:
- Εισαγωγή στις τεχνολογίες ανάπτυξης ιστοσελίδων, βασικά στοιχεία της HTML, WordPress CMS
- Οι αλγόριθμοι της Google και οι μηχανές αναζήτησης
- Οργανικό & πληρωμένο ψηφιακό μάρκετινγκ
- Τεχνικό και OnPage SEO, Content SEO (Aναγνωσιμότητα), Mobile SEO - Εργαλεία και προσεγγίσεις.
- Διαφημίσεις Google με το Google Ads
- Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και A/B Testing
- Καμπάνιες παιχνιδοποίησης (Gamification), και εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ