Κοινωνικά Μέσα και Διαχείριση Διαδικτυακών Κοινοτήτων

Μεταπτυχιακά:
Διδάσκοντες:
Τύπος μαθήματος:

Compulsory, Elective

Εξάμηνο:

2, 2

Μαθησιακά αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
1. Σχεδιάζουν και εφαρμόζουν ένα επιτυχημένο σχέδιο μάρκετινγκ για την παρουσία μιας επιχείρησης στα Κοινωνικά Δίκτυα
2. Προσδιορίζουν διαφορετικά μέσα αξιολόγησης της αφοσίωσης και της προσοχής των πελατών σε περιεχόμενο Κοινωνικώ Δικτύων
3. Καθορίζουν το κοινό-στόχο και να δημιουργούν περιεχόμενο προσαρμοσμένο σε διαφορετικά τμήματα κοινού
4. Σχεδιάζουν και δημιουργούν καμπάνιες χρησιμοποιώντας δημοφιλή εργαλεία όπως το Meta Ads Manager
5. Εφαρμόζουν πολυμεσικό περιεχόμενο για δημιουργικά βίντεο
6. Εξάγουν δεδομένων από τα Κοινωνικά Δίκτυα, να ορίζουν KPIs και να ναγνωρίζουν τους κατάλληλους τύπους ανάλυσης δεδομένων για την ερμηνεία των επιχειρηματικών αποδόσεων στα Κοινωνικά Δίκτυα

Γενικές δεξιότητες:

• Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
• Λήψη Αποφάσεων
• Ομαδική εργασία

Περιεχόμενο μαθήματος:

Το μάθημα δείχνει στους φοιτητές πώς να οικοδομούν σχέσεις με δυνητικούς πελάτες στις επιχειρηματικές σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πώς να καθορίζουν το κοινό-στόχο τους και να προσαρμόζουν το περιεχόμενο, πώς να σχεδιάζουν και να οικοδομούν μια αποτελεσματική στρατηγική SM τόσο για οργανικές αναρτήσεις όσο και για πληρωμένες καμπάνιες, και πώς να μετρούν και να αξιολογούν την απόδοση της προσέγγισης μάρκετινγκ.

Τα θέματα περιλαμβάνουν:

  • Εκστρατείες κοινωνικού μάρκετινγκ και δημιουργικά βίντεο
  • Ο ρόλος της αφοσίωσης και της προσοχής στις αναρτήσεις/διαφημίσεις στα Κοινωνικά Δίκτυα
  • Το κοινό-στόχος, οι προσωποποιήσεις (personas) πελατών και τα τμήματα μάρκετινγκ
  • Δημιουργία διαφημίσεων με το Meta Ads Manager

● Εξαγωγή και ανάλυση δεδομένων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Περιεχόμενο μαθήματος (PDF):